Skip to content Skip to footer

Najczęściej zadawane pytania:

1. Czy naprawiacie tylko buty?
Oprócz butów zajmujemy się również naprawą i renowacją galanterii. Jeśli Twoja torebka lub plecak wymaga odnowy, chętnie w tym pomożemy.  Nie naprawiamy natomiast ubrań (kurtek, rękawiczek itp.). W przypadku tego typu przedmiotów możemy zaproponować produkty do pielęgnacji, które można używać we własnym zakresie. 

2. Czy zajmujecie się tylko czyszczeniem obuwia? 
Zajmujemy się kompleksową renowacją butów, od czyszczenia po zmianę koloru. W naszej pracowni świadczymy również tradycyjne usługi szewskie oraz usługi kaletnicze. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą w zakładce Usługi.

3. Gdzie mieści się pracownia ButKompany?
Nasza pracownia znajduje się w Gdańsku Wrzeszczu, na ulicy Ludwika Waryńskiego 22. 

4. Czy trzeba się umawiać na wizytę?
By oddać buty do naszego salonu nie trzeba się wcześniej umawiać. Wystarczy złożyć wizytę w godzinach otwarcia lokalu. Przy osobistej wizycie w salonie prosimy zarezerwować sobie czas – około 15 – 30 min. Możemy również wstępnie oszacować koszt i dobrać usługi po przesłaniu zdjęć obuwia.

 5. W jakich godzinach lokal jest otwarty?
Nasz salon jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00-19:00 oraz w soboty 11:00-14:00.

6. Czy można do Was wysłać buty/torebkę? Jak to zrobić?
Tak, obsługujemy również zamówienia wysyłkowe. W celu wysłania do nas swoich przedmiotów prosimy o przesłanie zdjęć usterek i zabrudzeń z bliska oraz zdjęć obuwia/torebki jako całości. Zdjęcia powinny być w jak najlepszej jakości. Trzeba pamiętać że nawet najlepsze zdjęcia nie oddadzą nigdy 100% rzeczywistości, w związku z tym szacowana wycena oraz termin realizacji, który zaproponujemy na ich podstawie może różnić się od ostatecznych. Zdjęcia można przesłać poprzez formularz na naszej stronie lub bezpośrednio na adres: info@butkompany.pl. Oprócz załączonych zdjęć prosimy również o informacje jakie usterki posiada obuwie, jakie są potrzeby i oczekiwania względem naprawy.  Po otrzymaniu zdjęć nasza Obsługa Klienta skontaktuje się z Tobą gdy tylko będzie taka możliwość oraz przekaże instrukcje odnośnie wysyłki. 

7. Jaki jest czas realizacji? Jak szybko wykonujecie usługi?
Czas realizacji zależy od samego obuwia. Każda para jest oceniana indywidualnie. Zazwyczaj czas oczekiwania to:
Czyszczenie – od tygodnia do dwóch, 
Renowacja – od dwóch tygodni do miesiąca, 
Custom – od dwóch tygodni do miesiąca, 
Usługi szewskie – od tygodnia do dwóch. 
Zdarzają się usługi wykonywane w ciągu kilku dni. Zawsze jest to jednak uzależnione od sezonowości i obłożenia pracą na dany moment, dlatego zapraszamy do naszej pracowni w Gdańsku Wrzeszczu w celu sprawdzenia możliwości, szacowanej wyceny oraz podania terminu realizacji lub do przesłania do nas zdjęcia obuwia.

8. Czy i jak można przyspieszyć czas realizacji?
 
Tak, można przyspieszyć czas realizacji zamówienia. Obsługujemy zamówienia priorytetowe za dodatkową opłatą. 

9. W jaki sposób dowiem się, że moje zamówienie jest gotowe do odbioru?
O gotowości zamówienia informujemy wiadomością SMS.

10. Co zrobić w sytuacji, w której otrzymałem SMS o gotowości, ale nie mogę odebrać butów w najbliższym czasie?
W takiej sytuacji prosimy o kontakt pod numer: 511 153 888, odnotujemy tą informację, a buty przechowamy do momentu odbioru. Istnieje również możliwość wysyłki zwrotnej. 

11. Czy jest możliwość odbioru obuwia za pomocą wysyłki?
Tak, istnieje możliwość odbioru obuwia za pomocą wysyłki. Możemy wysłać paczkę kurierem na wskazany adres lub do wskazanego paczkomatu. Chęć skorzystania z wysyłki zwrotnej można zaznaczyć już w momencie składania zamówienia lub po otrzymaniu SMS z informacją o gotowości. 

12. Czy obsługujecie wysyłki zagraniczne?
Tak, jednak jest to niestandardowa forma, dlatego konieczne jest rozpatrzenie takiej sytuacji indywidualnie z klientem. Zapraszamy do kontaktu pod numer: 511 153 888.

13. Co mogę zrobić, jeżeli okazało się, że potrzebuję butów wcześniej, niż zostało to ustalone przy przyjęciu?
Jeżeli potrzebujesz butów wcześniej, zapraszamy do kontaktu pod numer: 511 153 888 Zweryfikujemy status zamówienia i określimy czy istnieje możliwość przyspieszenia realizacji zamówienia. 

14. Czy jest możliwość wykonania zamówienia na konkretny termin? 
Tak, informację o konkretnym terminie, w którym potrzebujesz odebrać swoje buty należy zgłosić podczas składania zamówienia.

15. Co mogę zrobić, jeżeli nie mam potwierdzenia?
Potwierdzenie z numerem zamówienia ułatwia nam weryfikację pozostawionego obuwia. Natomiast, jeżeli zostało zgubione, postaramy się odnaleźć zamówienie na podstawie innych danych takich jak imię, nazwisko, numer telefonu.

16. Czy mogę zapłacić kartą?
Tak, w naszym lokalu można płacić zarówno gotówką, jak i kartą. 

17. Co mogę zrobić, jeżeli moje zamówienie uległo opóźnieniu?
Jeżeli Twoje zamówienie uległo opóźnieniu, skontaktuj się z nami w celu omówienia zaistniałej sytuacji. Prosimy o bezpośredni kontakt pod numer: 511 153 888. 

18. Co mogę zrobić, jeżeli termin gotowości upłynął, a nie otrzymałem żadnego sms’a?
Ze szczególną starannością podchodzimy do kwestii kontaktu z klientem, zdarzają się jednak sytuacje, w których SMS nie dociera – błędne odczytanie danych z formularza lub brak możliwości dostarczenia wiadomości SMS z naszego systemu. Jeśli SMS o gotowości nie został dostarczony, prosimy o bezpośredni kontakt pod numer: 511 153 888

19. Co mogę zrobić, jeżeli mam wątpliwości co do wykonanej usługi?
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości co do wykonanej usługi, skontaktuj się bezpośrednio z nami. Zależy nam na dobrych relacjach z klientami, dlatego zawsze staramy się w takich sytuacjach dojść do rozwiązania korzystnego dla obydwu stron. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu pod numerem: 511 153 888